Верхнє меню
Увійти
Банери
Зараз на сайті
На сайті 59 гостей та відсутні користувачі
Положення про дистанційну освіту
- Деталі
- Категорія: Дистанційне навчання
- Опубліковано: Понеділок, 20 вересня 2021, 16:29
- Автор: Super User
- Перегляди: 163
Положення складено відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання». Положення визначає механізм забезпечення здобуття повноїзагальної середньої освіти у Фастівському академічному ліцеї №2 Фастівської міської ради Київської області за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання.
Рекомендації щодо забезпечення якості освіти під час дистанційного навчання учнів в умовах карантину
- Деталі
- Категорія: Дистанційне навчання
- Опубліковано: П'ятниця, 17 вересня 2021, 10:00
- Автор: Super User
- Перегляди: 182
Рекомендації педагогічним працівникам
Рекомендації здобувачам освіти
Завдання на карантин для учнів початкової школи!
- Деталі
- Категорія: Дистанційне навчання
- Опубліковано: Понеділок, 23 березня 2020, 16:42
- Автор: Super User
- Перегляди: 749
1-А клас, Гриб А.А., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, блог
http://gribandgela.blogspot.com/2019/02/blog-post_89.html, платформа Вчи.юа.
1-Б клас, Кучерява І.В., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, блог
http://kycherjava.blogspot.com/, платформа Вчи.юа.
1-В клас, Поліщук І.О., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, блог https://polischyk.blogspot.com/p/blog-page_59.html, платформа Вчи.юа.
2-А клас, Машляківська Н.В., зв'язок з учнями та їх батьками через GoogleClassroom, платформи «На урок», «Learning.ua», вайбер.
2-Б клас, Хоменко Н.М., зв'язок з учнями та їх батьками через платформи «На урок», Вчи.юа,вайбер.
2-В клас, Скурська Н.М., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, платформа Вчи.юа.
3-А клас, Олійник Л.М., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, блог
http://lydochka0773.blogspot.com/.
3-Б клас, Коток В.М., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, платформа Вчи.юа.
3-В клас, Машовець Н.С., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, padlet, інструменти Google, LearningApps.
4-А клас, Жукова О.І. зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, блог
https://zhukovaoi.blogspot.com/p/blog-page.html, платформа «На урок».
4-Б клас, Кучеренко М.М., зв'язок з учнями та їх батьками через платформи «На урок», «Learning.ua», вайбер.
4-В клас, Яковенко І.М., зв'язок з учнями та їх батьками через вайбер, платформа Вчи.юа, блог https://yakovenkoira.blogspot.com.
Дистанційне навчання 2020-2021
- Деталі
- Категорія: Дистанційне навчання
- Опубліковано: Понеділок, 26 липня 2021, 06:44
- Автор: Super User
- Перегляди: 192
У зв'язку з пандемією короновірусу COVID-19, протягом 2020-2021 навчального року у залежності від епідеміологічної ситуацією, яка склалася в країні та місті, навчальні заняття у ліцею проходили як офлайн, так і онлайн з використання технології дистанційного навчання.
Виконання навчальних планів та освітніх програм здійснювалося вчителями ліцею з використанням платформ NZ, Viber, Google Classroom, Edmodo, додаток до відео конференції Zoom та інших хмарних сервісів.
Завдання на карантин
- Деталі
- Категорія: Дистанційне навчання
- Опубліковано: Неділя, 15 березня 2020, 16:24
- Автор: Super User
- Перегляди: 1514
Завдання для самостійного опрацювання.
1. Завдання із зарубіжної літератури для учнів:
7-х класів 8-х класів 9-х класів 10-х класів
№ |
Клас |
Тема |
Завдання |
Термін виконання |
5-А,Б,В |
? Л.Керролл. «Аліса в Країні Див». ? М.І.Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». ? Позакласне читання. |
1.Переглянути в блозі вчителя с. «Дистанційне 5» три презентації,за якими підготуватись до контрольної роботи. Опрацювати за підручником матеріал на с.232-234. Схарактеризуйте образ героїні вірша-письмово письмово. Знайдіть відповідь у статті «Краса слова» на с.236-237. Джанні Родарі. «Пригоди Джельсаміно в Країні брехунів». Читати,переглянути художній фільм. ( Інтернетджерела) |
20.03 по 22.03 Під час канікул. |
|
6-А,Б,В |
? Г.Лонгфелло. «Пісня про Гайавату». ? Читати: Рей Бредбері «Усмішка», «Все літо в один день.» Роберт Шеклі «Запах думок». |
1.Переглянути в блозі вчителя с. «Дистанційне 6» презентації, за якими підготуватись до контрольної роботи. 2.Опрацювати за підручником матеріал на с180-187. 3.За бажанням (альбомний аркуш), намалювати обкладинку до книги Шеклі. |
20.03 по23.03 Під час канікул. |
|
9 – В |
Б.Шоу. «Пігмаліон» Шолом – Алейхем. «Тев’є – молочар.» |
Читати за підручником: с.257 -267. Переглянути фільм зі списку на с.269 |
16 03 по23.03 |
|
10 – Б |
Моріс Метерлінк. «Синій птах». |
1.Переглянути в блозі вчителя с. «Дистанційне 10» презентації та додатковий матеріал. 2.Опрацювати за підручником матеріал на с.210-214. 3.Переглянути фільм за п’єсою «Синій птах». 4.Виконати письмово завдання на с.216:№9,16,17.(Скористайтесь м-лом с.217) |
20.03 -23.03 |
|
11 –А,Б |
Габріель Гарсіа Маркес. «Стариган з крилами» |
1.Читати за підручником: с.210 -214. 2.Письмово гронування-схема «Маркес».(с.204-208,матеріали блогу). Відсилаємо у «Клас». 3.Міні – твір (роздум): «Чи повернеться до людей ангел?» (Залишаємо у зошитах). 4.Виконуємо завдання,створені у Classroom ( до 06.04.20). |
23.03 – 02.04.20 |
|
Додаткові матеріали,завдання шукайте на блозі вчителя : «Блог вчителя зарубіжної л-ри учителя Фастівсько…Малицької В.О.» с.Дистанційне навчання (по класам)». |
||||
Для зворотнього зв’язку створені класи. Приєднуйтесь через Googl- додаток Classroom – код доступу надіслала класним керівникам |
2. Завдання з біології для учнів вчителя Науменко Є.О.:
6-х класів - опрацювати § 44, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ
8 -х класів -повторити § 31-36, пройти тестування за кодом 990981join.naurok.ua
11-х класів - опрацювати § 40,41 переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WGZj6bB4jIw
Завдання з біології для учнів вчителя Ткачук Т.А..:
Виконати, сфотографувати, відправити Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
7 -х класів - опрацювати §45- 46 . Письмово №10 ст.197, №7, ст.201. Виконати до 21 березня.
9-А - опрацювати §46. Зробити конспект розділу "Наукові уявлення про походження життя на Землі почали формуватися ще в античну добу". Опрацювати § 48. Виконати письмово завдання 3, ст. 263. Виконати до 20 березня.
9- В класів- опрацювати § 48. Виконати письмово завдання 3, ст. 263. Повторити ДПА (Ч4, А) Виконати до 20 березня.
9-Б класу - опрацювати § 50-51. Виписати терміни. Повторити ДПА (Ч4, А, Б) Виконати до 19 березня.
10 -А класу - опрацювати § 36-37. Письмово №4,5. ст.136. Виконати до 21 березня.
10-Б класу - опрацювати § 70-71. Письмово №1, ст. 149. Виконати до 19 березня.
3. Завдання з природознавства:
5 а - опрацювати параграф 34, пройти тестування 889033 join.naurok.ua
5 б, в завдання розміщено на блозі https://chemistry1488.blogspot.com/
4. Завдання з хімії для учнів:
7 -х та 8 -х класів розміщено на блозі https://chemistry1488.blogspot.com/
5. Завдання з англійської мови
вчитель Лужицька Т.В.
6. Завдання із фізичної культури
5-ті кл."Видатні спортсмени сучасності"
7-мі кл."Скласти комплекс вправ для розвитку швидкості"(8-10впр.)
9-ті кл."Скласти комплекс вправ для розвитку швидкості"(8-10 впр.)
11кл.Скласти комплекс вправ для розвитку швидкісно-силових якостей"10-12 впр.)
7. Завдання із Математики
вчитель Сінгаєвська М.Е.
7-А |
Алгебра |
Мерзляк, №631, №633, №641 |
7-А |
Геометрія |
п.19; №478, №479, №480, №482 |
8-А |
Алгебра |
п.16, п.17; №522, №530, №537, №572 |
8-А |
Геометрія |
п.17; №583, №584, №585; №586 |
9-А |
Алгебра |
п.18; №18.33, №18.34, №18.36; №18.43 |
9-А |
Геометрія |
п.14; №14.1, №14.2, №14.4 |
11-А |
Алгебра |
с.258; №25.139, №25.140, №25.141, №25.150, №25.153, №25.154, №25.165 |
11-А |
Геометрія |
п.16, п.17; №16.52, №17.2, №17.6, №17.8, №17.12 |
11-Б |
Алгебра |
п.13; №13.1, №13.3, №13.5, №13.7 |
11-Б |
Геометрія |
п.23; №23.33, №23.35, №23.38 |
8. Завдання із української мови
вчитель Демченко Ж.В.
5 клас: 1. Сценографія. Створити ескіз декорації до балету « Лебедине озеро».
2. Художник у кіно. Створити сучасний образ героя до кінофільму « Пригоди Буратіно».
6 клас: 1. Пейзаж. Малювання марини ( акварель).
2. Фантастичний пейзаж. Малювання абстрактної композиції.
7 клас: 1. Кутовий інтер`єр « Моя кімната».
2. Фрагмент міського пейзажу з фігурою людини.
8 клас: 1. Галантний і примхливий рококо. ( Переглянути відео В двух словах. Рококо. Imagine Review.)
Створіть рамку для фото у стилі рококо ( пластилін).
2. Класичний- це зразковий. ( Переглянути відео В двух словах. Венскиеклассики. Гайдн, Моцарт, Бетховен.Imagine Review.)
Намалюйте архітектурний пейзаж з класичною будівлею.
9 клас: 1. Українське кіно. Параграф 23-24. Створити рекламний буклет для українського кінофільму.
2. Оберіть ТОП- 10 українських фільмів ( ігрових і неігрових)
11. Завдання із математики
Вчитель Смірнова О.О.
Клас |
Алгебра. Математика. |
Геометрія. |
Строки виконання |
8 – Б |
Опрацювати п.16 с 122 – 123 до Прикладу №4. Розв’язати вправи №№ 504 – 507. Виконати самостійну роботу (текст у групі вайбер) |
Виконати контрольну роботу за темою «Теорема Піфагора» (текст у групі вайбер), на подвійному аркуші. |
Вівторок, 17.03 |
Розв’язати вправи №№ 508 – 512. Виконати самостійну роботу (текст у групі вайбер). Подивитися відео з теми за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cYC0_DdgZG4 |
Опрацювати п. 17 с. 122. Вивчити означення тригонометричних функцій: синус, косинус, тангенс, котангенс. Подивитися відео з теми за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SBIx8E-xrK8 https://www.youtube.com/watch?v=SBIx8E-xrK8 Навчитися знаходити значення цих функцій за відомими сторонами прямокутного трикутника. Розв’язати вправи №№ 581, 582. Підготуватися до самостійної роботи (текст у групі вайбер) |
Четвер, 19.03 |
|
10 - Б |
Опрацювати п. 13 с..76. Вивчити формули. Розв’язати вправи №№ 13.9 – 13.14; 13.26, 13. 27. Подивитися відео з теми за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QwtxmA_J614 Підготуватися до самостійної роботи (текст у групі вайбер) |
Опрацювати п. 37 с.. 198. Розв’язати вправи №№ 37.5 – 37.7. Подивитися відео з теми за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d2AkY9fpycg Підготуватися до самостійної роботи (текст у групі вайбер) |
Пятниця, 20.03 |
5 – А, 5 - Б |
Виконати контрольну роботу за темою «» (текст у групі вайбер), на подвійному аркуші. |
Вівторок, 17.03 |
|
Опрацювати тему «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками» пункт 1 с. 40 (записувати так, як це запропановано у підручнику). Розв’язати вправи №№ 88, 197, 198, 202, 230, 232. Подивитися відео з теми за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=j9Va7yLNJ5I Підготуватися до самостійної роботи (текст у групі вайбер) |
Пятниця, 20.03 |
||
6 - А |
Виконати контрольну роботу за темою «» (текст у групі вайбер), на подвійному аркуші. |
Вівторок, 17.03 |
|
Опрацювати тему «Множення та ділення раціональних чисел» пункти 3 та 4 с.113, 118. Розв’язати вправи №№515, 531, 540, 554. Подивитися відео з теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=UaT30qY5U54 Підготуватися до самостійної роботи (текст у групі вайбер) |
Пятниця, 20.03 |
||
10 - А |
Виконати тест ЗНО (текст у групі вайбер), на подвійному аркуші. Завдання розв’язувати повністю. Підготувати роботу на вівторок 17.03. |
Розв’язати вправи №№13.9 – 13.19 Подивитися відео з теми за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d2AkY9fpycg Підготуватися до самостійної роботи (текст у групі вайбер) |
Пятниця, 20.03 |
Подивитися відео з теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=IiBOIgb7uHI&t=41s Виконати самостійну роботу (текст у групі вайбер, червона рамка), на подвійному аркуші. |
Четвер, 19.03 |
12. Завдання з історії
Вчитель Сандуленко Л.В.
10 клас
Всесвітня історія: опрацювати с.165-168, дати письмову відповідь на пит. 7, 8.
Історія України: І - опрацювати П.29, письмово прокоментуйте і підтвердіть фактами з параграфа висловлювання, що до становища українців під час румунського управління (див. вказаний слайд).
ІІ – Розгляньте плакати на с.194. Дайте письмово відповіді на питання під плакатами.
Результати роботи надішліть на електронну адресу.
ГО: Опрацюйте с.103 – 109. Напишіть есе на тему «Яку роль відіграє цензура і чи потрібна вона в демократичному суспільстві».
Виконані завдання надіслати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 21.03.20.
5 клас
Опрацюйте П.16 і заповніть пропуски в таблиці:
1 вересня 1939р. |
|
Червона Армія здійснила напад на Польщу |
|
22 червня 1941р. |
|
Акт відновлення Української держави у Львові |
|
Символ масового убивста мирного населення в Україні |
|
Голокост |
|
Два напрямки Руху Опору в Україні |
|
14 жовтня 1943р. |
|
6 листопада 1943р. |
|
28 жовтня 1943р. |
|
День пам*яті та примирення, День Перемоги |
|
Завершення ІІ світової війни |
Виконані завдання надіслати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 21.03.20.
13. Завдання з історії
Вчитель Шкандиба А.В.
6-А-В
1.Опрацювати п.38, 39
2. Переглянути онлайн лекцію https://www.youtube.com/watch?v=iI-0Co5dBv8
3. Пройти тест зайти на join.naurok.ua , вказати прізвище та ім*я учня,ввести код 580777
6-Б
1.Опрацювати п.36, 38
2. Переглянути онлайн лекцію https://www.youtube.com/watch?v=iI-0Co5dBv8
3. Пройти тест зайти на join.naurok.ua, вказати прізвище та ім*я учня,ввести код 580777
9-Б, 9-В
Історія України
1.Опрацювати п.16-17, зробити опорний план-конспект
2. Переглянути онлайн- уроки за посиланнями :
https://www.youtube.com/watch?v=1-XdojbY1PQ&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=21&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=zMBz6KLw5LM&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=21
3.Пройти онлайн-тест: зайти на join.naurok.ua, вказати прізвище та ім*я учня, ввести код доступу 828677 ( до 23.03.)
Всесвітня історія:
1.Опрацювати п.16 зробити опорний план-конспект
2. Пройти онлайн-тест: зайти на join.naurok.ua, вказати прізвище та ім*я учня, ввести код доступу 560755( до 23.03.)
7-В
Історія України
-
Опрацювати п.14-15,
-
Пройти онлайн-тест: зайти на join.naurok.ua, вказати прізвище та ім*я учня, ввести код доступу 905021
Всесвітня історія
1.Опрацювати с. 116-132 підручника
2. Пройти онлайн-тест: зайти на join.naurok.ua, вказати прізвище та ім*я учня, ввести код доступу 602782
8-Б-В
Історія України
1.Опрацювати с.161-171, зробити опорний хронологічний конспект
2.Переглянути онлайн-лекцію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JKS4Mat06jk
2. Пройти онлайн-тести: зайти на join.naurok.ua, вказати прізвище та ім*я учня, ввести коди доступу:848599, 718246, 375537, 330212.
Всесвітня історія
1.Опрацювати п.20, зробити опорний план-конспект
2. Пройти онлайн-тести: зайти на join.naurok.ua, вказати прізвище та ім*я учня, ввести коди доступу: 600711, 219696.