Моделюємо агрегатні стани!

 

24337Природознавство-наука прикладна! Навчання через дослідження і розуміння вивченого-це результат інтелектуальної діяльності вчителя та учнів! Вчитель природознавства та хімії Тетяна Петрівна  Радзевич закладає фундамент знань із пятикласниками! Кожен урок - відкриття!

 

 

  

 

Навчаємося самі, навчаємо колег!

24-54Вміло поєднувати природничі науки, технології, інженерію, мистецтво та математику можна! Цим успішно займається STEM-освіта, яку вчителі нашого закладу успішно поєднують у  своїх освітніх програмах.  Щоб надалі якісно навчати дітей комбінувати отримані теоретичні знання, застосовуючи їх для практичного вирішення реальних життєвих ситуацій, керівники освітніх закладів громади вирішили взяти участь у цікавому майстер-класі. До них долучилися народний депутат України Олег Дунда, голова Фастівської РДА Євген Кабатов та міський голова Михайло Нетяжук. На чотирьох локаціях учасники мали нагоду долучитися до етапів проектування та програмування роботів, виготовили макет мапи громади на 3-D принтері, провели дослідження за допомогою лабораторії LabDiscPhysio та склали терези для механічних вимірювань. Модератором локації лабораторії LabDisc була директор нашого ліцею Ткачук Т.А. 

Екосистеми очима п'ятикласників!

Екосистеми очима п'ятикласників!

 

 

 

 

 

ІІ етап конкурсу «STEM – проєкт: економіка, математика, інформатика»

Команда Фастівського академічного ліцею 2 "Шанс" у складі учнів 9-А класу Сосновської АнастасіїПоліщука Нікіти та учня 11-Б класу Пасінчука Олексія, яка представляла проєкт присвячений енергозбереженню у нашому закладі освіти   - "Світло"  посіла І місце на ІІ етапі конкурсу «STEM- проєкт: економіка,математика, інформатика».             Щиро вітаємо учнів та керівника проєкту Незолу Юрія Вікторовича з перемогою!   

#EdEra

Дистанційна форма навчання не завадила нам провести з учнями 5-А та 5-В Найбільший урок до Дня Землі,який разом із Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) EdEra розробила у світі з екології та кліматичних змін «Планетамій дім».

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1668948626648138&id=100005990498866