Жовтий день STEM-тижня 2023

695845 Сьогодні пройшов яскравий жовтий день в рамках STEM-тижня 2023!
Учні 10-А класу провели STEM-лекторій «Хімія із смаком кави: зелена, чорна кава з молоком», охопивни історію, хімію, біологію, архітектуру, географію, технології, інформатику (3D моделювання), основи здоров'я, економіку та математику.
Провели Фотоконкурс «Квітень квітує», зробивши фото квітів кольору дня.
Учні 10-В класу провели цікавий та пізнавальний урок для учнів початкової школи з теми "Виділення ДНК банана". Наймолодші науковці отримали незабутні враження та знання.
Також учні 10-В класу долучилися до роботи Хімічної лабораторії «Світлофор хімічних реакцій: жовтий».
День виявився яскравим, творчим та неймовірно цікавим.

Більше яскравих фото та відео можна переглянути ТУТ.

STEM-тиждень 2023

зображення viber 2023-04-24 06-35-14-605 STEM-тиждень розпочався яскраво, творчо та пізнавально! Колір сьогоднішнього дня - червоний! Учні мали змогу на уроках історії поговорити про червоний колір в українській символіці, на географії пригадали червоний на прапорах країн світу та обговорили червоний в українській літературі. Цікавим завданням було зробити фото квітів кольору дня.
Також працювала захоплююча хімічна лабораторія "Світлофор хімічних реакцій: червоний".

Більше фото і відео тут.

ТИЖДЕНЬ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАВЕРШЕНО!

зображення viber 2023-02-27 14-26-46-250 У Фастівському академічному ліцеї №2 з 27.02 по 03.03 був проведений Тиждень проєктів, який розпочався із виступу-представлення для учнів 8 класів екологічного проєкту учениці 11 класу Сосновської Анастасії «Окопна свічка як джерело світла і тепла». Протягом тижня учнями 5 класів під керівництвом  Радзевич Т.П. був реалізований STEM-проєкт «Подорожуємо у світ клітини». Особливо дітям сподобався спільний урок учнів 5 і 10 класів, де старшокласники навчали дітей користуватися мікроскопом. З метою популяризації прісної води для учнів 3-4 класів пройшов актуальний мікрофон «Збережемо воду» та виставка робіт учнів 6 класів «Колообіг води у природі», де були представлені  моделі й лепбуки як засіб пізнавальної діяльності. А в середу, 01.03, на перервах діти переглядали відеопрезентації учнівських проєктів з української мови, літератури, географії, хімії, біології, основ здоров’я. Словом, працюємо і тримаємо стрій. Усе буде Україна!

 Більше фото

#STEMквест "Вуглеводи"

vyglНавчати новому, поглиблювати вивчене, формувати комунікативну компетентність - ось основні завдання квесту!!!! А завданням #STEMквесту "Вуглеводи", який відбувся 24 березня у Фастівському академічному ліцеї №2, для десятикласників було: кросенс→ запитання → пошук відповіді → аналіз інформації → перехід до наступної локації! Учні поглибили свої знання про походження вуглеводів у природі, розшифровували галузі застосування, дізналися про історичні пам'ятки та видатні постаті, які пов'язані із вуглеводами, доводили користь та шкоду цукрозамінників. Не обійшли і геометрію: пентози, гекзози та правильні многогранники у природі та архітектурі. Кожен із учасників - переможець! Дякуємо поважному журі за роботу та підтримку!

Моделюємо агрегатні стани!

 

24337Природознавство-наука прикладна! Навчання через дослідження і розуміння вивченого-це результат інтелектуальної діяльності вчителя та учнів! Вчитель природознавства та хімії Тетяна Петрівна  Радзевич закладає фундамент знань із пятикласниками! Кожен урок - відкриття!