Верхнє меню
Увійти
Банери
Зараз на сайті
На сайті 2 гостей та відсутні користувачі
День пам'яті жертв Голодомору
У нашому ліцеї протягом 23.11.20 - 27.11.20 було проведено ряд заходів до Дня пам’яті жертв Голодомору
План заходів до Дня пам’яті жертв Голодомору
ПЕРЕМОГА В ОБЛАСНОМУ КОНКУРСІ
ВІТАЄМО!
Науменко Майю Василівну за І місце в обласному конкурсі
«Кращий заступник директора школи з виховної роботи»
оцінювання здійснювалося за такими показниками:
- наявність та якість матеріалів, що передбачені положенням про обласний конкурс «Кращий заступник директора школи з виховної роботи»;
- педагогічні знахідки, ідеї, спрямовані на оновлення змісту виховання;
- доцільність вибору форм, методів та засобів організації виховної роботи;
- оптимальність сучасних засобів та прийомів виховної діяльності;
- уміння поставити педагогічні завдання і перспективи в роботі з кожним вихованцем і колективом в цілому;
- врахування й використання виховної ролі сім’ї у формуванні особистості;
діагностико-аналітична основа;
- впровадження у виховному процесі особистісно-орієнтованих, проектних, інформаційно-комунікаційних, інтерактивних, здоров’язберігаючих технологій;
- колективну творчу діяльність тощо.
КОНКУРС - ГРА
24 березня 2016 р. у Фастівській ЗОШ І-ІІІ ст..№2 для учнів 9 класів був проведений профорієнтаційний конкурс-гра «Хто більше знає про професії». Команди 9-А та 9-Б класів відгадували професії, ознайомилися з новими спеціальностями, які лише з’являються на ринку праці, пояснювали типологію професій та презентували професії майбутнього. Наприкінці заходу кожен учасник пройшов тестування на приналежність до певного професійного типу. За результатами конкурсу перемогла команда 9-А класу, з чим ми їх і вітаємо!
Виховна робота в школі
Виховна проблема школи
«Створення умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення його до різноманітних видів творчої діяльності»
Заходи на 2013/ 2014 н.р.
Інформація про заходи з профорієнтаційної роботи у Фастівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 у 2013/2014 навчальному році (...детальніше)